Onderscheidend vermogen

“Waarom Sales Channel? Wat is de meerwaarde die wij de klant bieden?”

Het is als klant gemakkelijk om producten of productinformatie te verkrijgen. Het is lastig om een onafhankelijk advies te krijgen over welk merk of soort product het beste bij u past én wat de meest voordelige optie is. Dit is waar wij in beeld komen.

Allereerst is het belangrijk te weten dat Sales Channel volledig onafhankelijk ik. Wij hebben meer dan 100 partners en stemmen onze partners af op uw bedrijfsprofiel, maar voornamelijk uw gebruiksprofiel. Elk bedrijf heeft namelijk een facet binnen het gebruiksprofiel waar intensiever gebruik van wordt gemaakt dan bij andere bedrijven. Hier wordt vaak de nadruk op gelegd bij het kijken naar nieuwe producten.

U heeft collega’s die vaak op de baan zitten en mobiel inbellen? Dan wilt u de beste dekking!
U heeft collega’s die veel documenten printen? Dan wilt u de beste zwart-wit laserprinter!

Dit zijn de overduidelijke aandachtspunten. Maar er is veel méér belangrijk. Wij vinden het ook belangrijk wat u in het verleden heeft ervaren – ooit eens een slechte ervaring gehad met lange wachttijden? Wij zorgen er voor dat zo’n ‘vergeten’ punt wordt opgerakeld en dat dit mogelijke pijnpunt wordt getackeld voor in de toekomst. Wij helpen u graag vooruit!

Onze meerwaarde opgesomd:

1. Wij zorgen voor lokale leveranciers en de leveranciers die bij u passen!
2. U voert 1 gesprek met Sales Channel en alles wordt in kaart gebracht, echt alles!
3. Met minimaal tijdverlies kunt u zo maximaal geld besparen.
4. Uit de 100+ partners brengen 2 speciaal geselecteerde partners de scherpste offertes aan u uit.
5. U hoeft niet te zoeken naar leveranciers, dat doen wij – heeft u een bepaalde voorkeur? Daar luisteren wij naar!
6. Aparte verzoeken? Wij gaan voor u aan de slag! Zo lang u maar wordt geholpen.
7. Uw verleden en toekomstperspectief worden meegenomen in de afspraak, opdat een leverancier weet wat er speelt.
8. Onze dienst naar de klant toe is vrij van kosten, ook een leuke bijkomstigheid.
9. Daarnaast zijn wij er voor de klant, zodra de klant tevreden is hebben wij ons werk goed gedaan. Wij zijn 100% onafhankelijk!
10. Afspraak wijzigen, herplannen, aanpassen of vervroegen? Flexibiliteit is één van onze USP’s.


Kwaliteitsgerichte trainingen via Kenneth Smit

“Want de beste word je niet zomaar!”

Al onze medewerkers worden getraind door een ervaren trainer via Kenneth Smit. Dit doen wij om de kwaliteit van de adviesgesprekken te waarborgen. De trainingen worden gevolgd via Kenneth Smit vanwege de focus op:

  • Professionaliteit
  • Kwaliteit
  • Heldere communicatie
  • Meerwaarde creëren voor de klant
  • Talentontwikkeling van onze medewerkers

Contact opnemen



Offerte aanvraag
Back to Top