Over Sales Channel België

Wie zijn wij?

Wij zijn als leadgeneratiebureau op de Belgische markt begonnen, hier kent Sales Channel haar oorsprong. Wij zijn een leadgeneratiebureau dat zich heeft gespecialiseerd in contractgebonden producten op de zakelijke markt. Momenteel helpen wij meer dan honderd leveranciers aan nieuwe klanten en dit doen wij door de markt te verkennen en een band op te bouwen met 90% van de bedrijven in Vlaanderen. Ons doel is om de leveranciers te voorzien van klanten die zij zelf nog niet in kaart hebben. Op die manier wordt het klantportfolio uitgebreid, het marktaandeel vergroot en worden leveranciers ontzorgd als het gaat om koude acquisitie.

De klanten

De bedrijven waar wij mee in contact staan die gebruik maken van onze diensten worden gratis en zo goed mogelijk geholpen aan een eerlijk zakelijk vergelijk. Er komen twee leveranciers langs om een op maat gemaakte offerte te presenteren. Zo is de klant verzekerd van een concurrerend bod, een scherpe offerte en door het opgemaakte rapport zijn beide leveranciers op de hoogte van alle wensen, eisen en problemen die zich voor doen/ hebben voorgedaan. Lees hier meer over de meerwaarde die wij de klanten bieden.

De klant staat centraal, zij is ons vertrek- en eindpunt, dat wil zeggen dat wij zorgen dat op basis van de wensen en behoeften van de klant wij een leverancier selecteren die hierop aansluit. Dit is de kracht van ons concept. Wanneer de klant tevreden is en de leverancier inziet dat zij leads krijgen die passend zijn – ontstaat er een win-win-win situatie. Want wij delen het geluk dat de klant en leverancier ervaren.

Contact opnemen



Offerte aanvraag

Hoe doen wij dit?

Wij maken gebruik van effectieve leadgeneratie. Dat wil zeggen dat wij een rapport opstellen van een potentiële klant (een lead), wanneer wij zien dat deze lead serieuze interesse heeft in overstappen naar een nieuwe leverancier of operator. Dit rapport bevat meer dan alleen contactgegevens zoals bij reguliere leadgeneratoren, het rapport bevat onder andere: gegevens van de DMU, tekenbevoegde, pijnpunten van de organisatie, toekomstplannen, wensen, behoeften, het gebruiks- en het bedrijfsprofiel. Daarnaast heeft een leverancier maar concurrentie van één andere partij. Zo zorgen wij voor eerlijke concurrentie, een scherp en concurrerend bod voor de klant en een hoog closingspercentage voor de aangesloten leveranciers! Lees hier meer over hoe wij precies te werk gaan.

Danny Remmerswaal

Danny Remmerswaal, CEO Sales Channel

Back to Top