Virtuele telefooncentrale
Laat u adviseren:
0032 (2) 588 79 30

Virtuele telefooncentrale
Geen investeringskosten
Ideaal voor kleine bedrijven
Betaal per maand
Vergelijk bij Sales Channel
Advies? Spoed offerte!
Op maat gemaakte oplossing
Meerdere offertes

Spoed offerte



Offerte aanvraag

Virtuele telefooncentrale

Virtueel in de cloud, perfect voor VoIP.

De virtuele telefooncentrale, de eerste stap richting de hosted VoIP centrale, is de eenvoudigere optie binnen de cloud-geïntegreerde telefooncentrales. Voornamelijk voor de kleinere bedrijven is een virtuele telefooncentrale een zeer interessante optie. De kosten liggen lager dan bij een traditionele PABX doordat er gebeld wordt via VoIP en niet via de reguliere lijnen.

Mede door de mogelijke kostenbesparing en vermindering in het onderhoud is de virtuele centrale een echte aanrader voor de bedrijven tot 10 medewerkers. Ook grotere bedrijven, die voornamelijk gebruik maken van de basale opties van de telefooncentrale, kunnen voordeel behalen wanneer ze een prijsopgave aanvragen.

Een virtuele telefooncentrale offerte aanvragen? Laat uw contactgegevens achter en binnen een kwartier bellen wij u terug.

Voordelen en nadelen van een virtuele telefooncentrale

Wanneer u al gebruik maakt van de cloud is een virtuele PABX een zeer relevante optie voor het voeren van uw VoIP telefonie. Uiteraard zitten er aan het gebruik van deze virtuele oplossing voordelen en nadelen. Deze voordelen en nadelen van een telefooncentrale hebben wij hieronder voor u op een rij gezet.

Voordelen van een virtuele telefooncentrale

  • Er is niet direct een kapitaalsinvestering nodig. U betaald maandelijks een overzichtelijke factuur voor het gebruik van deze virtuele oplossing.
  • U maakt geen gebruik meer van de dure telefoonlijnen.
  • Ideaal voor de kleinere bedrijven tot 10 medewerkers.
  • Er is geen onderhoud nodig aan een virtuele centrale.

Nadelen van een virtuele telefooncentrale

  • Wanneer er een storing op de datalijnen is kunt u, tijdelijk, geen gesprekken voeren.
  • Op de lange termijn is een telefooncentrale duurder van een fysieke IP telefooncentrale.

De virtuele PABX is voor de kleinere bedrijven, die niet veel ingewikkelde opties nodig hebben, een zeer goede oplossing. U kunt gemakkelijk gesprekken doorschakelen en omleiden. Hiernaast ontvangt u maandelijks een overzichtelijke factuur en wordt onderhoud u geheel uit handen genomen.

Wenst u ook gebruik te maken van een virtuele telefooncentrale binnen uw bedrijf? Wacht dan niet langer en neem contact met ons op, wij zullen u binnen een kwartier terugbellen.

Virtuele telefooncentrale
Back to Top